![](https://www.metallipajanieminen.fi/media/mpn_kuljetus-perkola_kaantokatto_rahtilava_24-scaled.jpg)
Rahtilava varustettiin hydraulisesti kääntyvällä katolla, vasen puoli ilmatoimisesti nousevalla sivulla ja oikea puoli liukusivulla. Kappaletavaranosturi Palfinger PK 19.001 SLD 5 sijoitettiin hytin ja rahtilavan väliin. Lavan etuseinä on laskettavissa alas, kun nosturia käytetään kuormauksessa.
![](https://www.metallipajanieminen.fi/media/mpn_kuljetus-perkola_rahtilava_kaantokatto_2024-1024x541.jpg)
Kääntökaton, sivu- ja etuseinän liikkeet hydrauliikka- ja paineilmatoimisesti Tele Radio Finland Oy:n radio-ohjauksella. Asensimme taakse auton rungon alle käännettävän tukijalan, joka tukee autoa lastattaessa takaovista.
![](https://www.metallipajanieminen.fi/media/mpn_kuljetus-perkola_rahtilava_kaantokatolla_24-1024x473.jpg)
![](https://www.metallipajanieminen.fi/media/mpn_kuljetus-perkola_rahtilava_kaantokatolla_2024-1024x473.jpg)
03 / 2024